Polis Meslek Eğitim Merkezleri eğitim yönetmeliğinde değişiklik

6 Ocak 2017 CUMA
Resmi Gazete
Sayı : 29940

İçişleri Bakanlığından:

POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZLERİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİNDE DEĞIŞIKLIK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELIK
MADDE 115/7/2015 tarihli ve 29417 sayılı Devlete Ait Gazete'de yayımlanan Polis Iş Eğitim Merkezleri Eğitim-Öğretim Yönetmeliğinin 6 ncı maddesinin birinci fıkrasında yer alan "altı" ibaresi "dört" şeklinde değiştirilmiştir.
MADDE 2Aynı Yönetmeliğin 7 nci maddesinde yer alan "altı" ibaresi "dört" şeklinde değiştirilmiştir.
MADDE 3Aynı Yönetmeliğe aşağıdaki geçici madde eklenmiştir.
"Eğitim-öğretime devam eden öğrencilerin durumu
GEÇİCİ MADDE 1(1) Halen eğitim-öğretime devam etmekte olan öğrenciler için de bu Mevzuat hükümleri uygulanır."
MADDE 4Bu Mevzuat yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
MADDE 5Bu Yönetmelik hükümlerini İçişleri Bakanı yürütür.

sizlere www.ensonhukuk.com farkıyla sunulmuştur
Sonraki
« Önceki
Önceki
Sonraki »
Thanks for your comment