YÖK'ten, YÖKDİL ile YDS eşdeğer kararı


Geçen hafta yaptığımız haberde; YÖKDİL'in öğretim elemanı kadrolarına başvurularda YDS gibi kullanılabilmesi için Yükseköğretim Kurulu kadar bir karar alınması gerektiğine uyarı çekmiştik.

Bunun üstüne, YÖK kadar konu hakkında kapsamlı bir karar alınmıştır .

İŞTE O KARAR :

KARARA GÖRE YÖKDİL HANGİ ALANLARDA GEÇERLİ OLDU ?

-Öğretim üyesi dışındaki öğretim elemanı kadrolarına başvurularda (Araştırma Görevlisi, Öğretim Görevlisi, Okutman, Uzman, Çevirici)

-Yüksek lisans ve doktora öğrencisi almak için üniversitelere yapılan başvurularda,

-Doçentlik sınavına başvurularda,

-Tanıdık Olmayan dille eğitim yapılan üniversitelerde aranan dil kriterlerinde.

sizlere www.ensonhukuk.com farkıyla sunulmuştur
Sonraki
« Önceki
Önceki
Sonraki »
Thanks for your comment