Bakan Yılmaz: 20 bin öğretmenin alımını yapacağız


ULUSAL EĞİTİM BAKANI İSMET YILMAZ'IN YAPTIĞI AÇIKLAMA

Ulusal Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz, "Başbakanımız, Maliye Bakanımız ve Alıştırma Bakanımızın talimatıyla, önümüzdeki hafta duyurusunu yapacağız, 20 bin öğretmenin alımını yapacağız. Öğretmenlerimiz için şanslı uğurlu olsun." dedi.

Milli Eğitim Bakanlığı ile TAV firması aralarında Katar Türk Okulu'nun devir protokolü imzalanması dolayısıyla düzenlenen tören öncesinde konuşan Yılmaz, Başbakan Binali Yıldırım, Maliye Bakanı Naci Ağbal ve Egzersiz ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu ile toplantı yaptıklarını söyledi.

"Başbakanımız, Maliye Bakanımız ve Egzersiz Bakanımızın talimatıyla, önümüzdeki hafta duyurusunu yapacağız, 20 bin öğretmenin alımını yapacağız. Öğretmenlerimiz için bahtı açık şanslı olsun. İki uğurlu durum bir arada gerçeklemiş oldu diyorum." diyen Yılmaz, Şimşek, Ağbal ve Müezzinoğlu'na teşekkür etti.

ALIMLAR SÖZLEŞMELİ STATÜDE OLACAK

Bilindiği üzere, Bütçe Kanununda, tüm ulus kurumlarının oluşturacağı atamalar için 5 bin adet tayin izni bulunmaktadır. Dolaysıyla, memurlar.net olarak, Bakanın bahsettiği 20 binlik öğretmen alımının kadrolu olmayacağını biliyoruz. 20 bin hoca alımı sözleşmeli statüde olacaktır.

Öğretmen adaylarının paylaşımları için TIKLAYINIZ

MÜSTEŞAR TEKİN, ŞUBAT'TA DEVIR OLACAK MI ŞEKLİNDEKİ SORUMUZA "BİLMİYORUM, BİLDİKLERİMİ MEMURLAR.NET DE BİLİYOR" DEMİŞTİ

Memurlar.net olarak SETA vakfında yapılan toplantıda Ulusal Eğitim Bakanlığı Müsteşarı Yusuf Tekin'e, Şubat'ta ataa olup olmayacağını sormuştuk. Yusuf Tekin ise tekrar tekrar olduğu gibi süreci bir kez daha açıklamış ve "memurlar.net de benim dek süreci biliyor, niye soruyorki!" demişti. İşte bu görüşmeden bir gün sonra MEB'den birincil resmi tanımlama yapıldı

Yusuf Tekin'den, Şubat'ta görev sorusuna, memurlar.net'li yanıt sizlere www.ensonhukuk.com farkıyla sunulmuştur
Sonraki
« Önceki
Önceki
Sonraki »
Thanks for your comment