2017 Babalar Günü mesajları, sözleri


2017 Babalar Günü mesajları, sözleri

​IMG
Bir çocuğun hem anne keza de baba sevgisine fakir olduğunu, ikisininde olmazsa olmaz derecede ağırlık taşıdığını en iyi bilenlerden biriyim sanırım. Geçtiğimiz anneler gününün ardındaki yakında olacak olan babalar günü insanın bedel verdiklerinin bir arada olması gerektiğini hissettiriyor.

Eğer babalar gününde babanıza uzaktaysanız veya aldığınız hediyenin üzerine güzel ve manalı bir anekdot yazmak istiyorsanız tam yerine geldiniz diyebilirim. 2017 Babalar Günü mesajları, sözleri ile biricik babalarınıza hoş bir sürpriz yapma fırsatı sizi bekliyor.

​IMG2014 Babalar Günü mesajları, sözleri

Ailemize iyi bir baba olduğun için teşekkür ederiz babacım. Senin sevgin defalarca kalbimin bir köşesinde yaşayacak. Babalar günün kutlu olsun…

Tek amacın bizi korumak ve adam gibi adam olarak yetiştirmek oldu biliyorum. Umarım beklentilerini nafile çıkarmadım. İyiki varsın babacığım.

Herkes baba olabilir lakin katiyen senin gibi şefkatli, koruyucu, sevgi dolu bir baba olamaz. Babalar günün kutlu olsun babacığım.

Babanın kıymeti baba olunca daha iyi anlaşılıyormuş. Senin dek iyi bir baba olabilirsem ne mutlu bana. Babalar günün kutlu olsun babacığım.

Her tökezlediğimde elimden tutan o güzel ellerinden sevgiyle ve saygıyla öpüyorum babacım. Babalar günün kutlu olsun.

Ağladığımda omuzunu uzattın, hatalarım olduğunda azimle savaştın, başarılarımda gururlandın ben ne büyük bir babaya sahibim bilemezsin. Babalar günün kutlu olsun yakışıklım.

Gözü Kara, korkusuz, kararlı, özverili, akıllı, iradeli, halden anlayan, yumuşak kalpli, iyi huylu ve yakışıklı işte tümü sende yığılmış bunların. Babalar günün kutlu olsun babam.

Gece yatağımda huzurla uyuduğum her gece için sana milyonlarca öpücük borçluyum canım babacım. Babalar günün kutlu olsun.

Hayatın öğrettiklerinden daha çok şey öğrettin bana doğru olmayı, saygılı davranmayı, insanları sevmeyi, muhtaca yardım etmeyi… İyiki varsın babacım babalar günün kutlu olsun…

Üzerime katlanma tohumu takım sevgiyle suladığın gülünün bilmeni istediği bir şey var seni çok seviyorum babacım
 

sizlere www.ensonhukuk.com farkıyla sunulmuştur
Sonraki
« Önceki
Önceki
Sonraki »
Thanks for your comment