MEB'in öğretmen atama stratejisi var mı?

Ulusal Eğitim Bakanlığının hala 2017 yılı için bir hoca atama takvimi bildiri edememiş olması, çok sayıda adayı tedirgin ediyor. Oysaki bakan Yılmaz geçen yıl, bundan sonradan tüm öğretmenlerin Şubat'ta atanacağını, Şubat'ta atananların yetişme sürecine tabi tutulacağını söylemiş fakat sonra Ekim ayında sözleşmeli öğretmen istihdamına karar vermişti. Bir gecede, karar bahşedilen yetişme süreci stratejisi çöpe atılmıştı.

Şimdi 2017 yılına geldik. Tüm adaylar geçen yılki açıklamaya bakıp neden hala bir yıllık bildiri edilmediğini belirtiyor. Lakin bu sorunun cevabını bakan bey bile veremiyor. "Tek başıma karar vereceğim bir konu yok" diyor.

Şubat ayı yaklaşıyor. Gelecek planlaması yapan binlerce namzet var. Bakan Yılmaz'ın hangi bakanla görüşecekse biran önce görüşüp bu belirsizliği ortadan kaldırmasında menfaat bulunuyor.

İŞTE SON 1 YIL İÇİNDE YAPILAN AÇIKLAMALAR

Tarih 15 Haziran 2016:

Konuşan Ulusal Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz: Ağustos ayında hoca ataması yapmıyoruz. Yeni bir kullanım başlattık, bundan sonraki hoca alımını şubatta yapacağız

Tarih 12 Ağustos 2016:

Konuşan Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz: Bundan daha sonra bütün öğretmenler sözleşmeli atanacak. 15 bin sözleşmeli öğretmen ataması 10 Ekim'de yapılacak.

Tarih 12 Aralık 2016:

Konuşan Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz: Şubat'ta hoca ataması tek başıma benim vereceğim bir karar yok. Fazla net söylüyorum. hemen eğer illa... Sizi peşine düşüp takip edenlere diyeceksiniz ki: Şubatta Ulusal Eğitim Bakanı bir ödev olacağını söylemedi. Bunu söyleyebilirsiniz.

sizlere www.ensonhukuk.com farkıyla sunulmuştur
Sonraki
« Önceki
Önceki
Sonraki »
Thanks for your comment