AÖF sınav yönetmeliğinde değişiklik

18 Ocak 2017 ÇARŞAMBA
Resmi Gazete
Rakam : 29952

Anadolu Üniversitesinden:

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM, İKTİSAT VE İŞLETME FAKÜLTELERİ EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNETMELİĞİNDE DEĞIŞTIRME YAPILMASINA DAİR MEVZUAT

MADDE 1 3/9/2015 tarihli ve 29464 sayılı Devlete Ait Gazete'de yayımlanan Anadolu Üniversitesi Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakülteleri Eğitim-Öğretim ve Imtihan Yönetmeliğinin 7 nci maddesine aşağıdaki dördüncü fıkra eklenmiştir.
"(4) 2547 sayılı Kanunun 5 inci maddesinin birinci fıkrasının (ı) bendi uyarınca gerekli dersler olan Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I-II, Türk Dili I-II ve Tanıdık Olmayan Dil I-II dersleri için üçüncü fıkra hükümleri uygulanmaz."

MADDE 2 Aynı Yönetmeliğin 11 inci maddesi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
"MADDE 11(1) Bir dönemde her ders için bir ara imtihan ve şimdiden seçmeli dönem sonu sınavı gözetimli olarak yüz yüze ve/veya çevrimiçi yapılır. Ara imtihan; çoktan seçmeli, açık uçlu, kısa cevaplı, içten-hatalı, eşleştirme gibi farklı tip sorular içerebilir. aynı zamanda dersin özelliğine kadar ara sınav; yazılmış, sözlü, görev, uygulama, proje ve sanki ölçme-değer biçme araçlarıyla da yapılabilir. Ara ve dönem sonu sınavlarının tarihleri ve kullanım esasları ilgili bölüm idare heyeti tarafından belirlenir ve öğretim yılı başında akademik takvimle birlikte bildiri edilir."

MADDE 3Bu Yönetmeliğin; 1 inci maddesi 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılı sonbahar dönemi başında, diğer maddeleri yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
MADDE 4Bu Yönetmelik hükümlerini Anadolu Üniversitesi Rektörü yürütür.

sizlere www.ensonhukuk.com farkıyla sunulmuştur
Sonraki
« Önceki
Önceki
Sonraki »
Thanks for your comment