2014-2015 Okullar Ne Zaman Açılacak?


2014-2015 Okullar Ne Süre Açılacak?

​IMG
Takriben üç ay süren yaz tatilinin sonuna geldik. Mini küçük birler, gayretli ikiler artık okullardaki yerini almaya hazırlanıyor.

Öğrencilerin ve velilerin merakla beklediği 2014-2015 Okullar Ne Süre Açılacak? sorusuna cevap Milli Eğitim Bakanlığından geldi. Yayınlanan genelgede Bakanlığa yan her derece ve türdeki eğitim ve öğretim kurumlarında yeni eğitim-öğretim yılının;

okul öncesi, ilkokul birinci derslik, ortaokul ve imam hatip okullarının 5. sınıflarındaki öğrencilerin eğitim ve öğretime hazırlanması 8-12 Eylül 2014 tahirleri aralarında yapılacak.

Ortaokula bu yıl öncelikle başlayacak öğrencilerin tamamı bu yıl okula bir hafta erken başlayacak. Yani Ortaokul birinci sınıf öğrencilerin ders başı yapma zamanı 8 Eylül 2014.

Geçen sene 12 pilot okulda tatbik yapan bakanlık bu sene liseleri de projeye dahil ediyor ve Türkiye genelinde 40 ildeki 82 lisede bu sene bir hafta erken ders başı yapılacak.

Yukarıda da söylediğimiz gibi mektep öncesi, ilkokul birinci sınıf, ortaokul ve imam hatip okullarının 5. sınıflarındaki öğrenciler, 9. derslik öğrencileri bu sene okula 8 Eylül 2014 Pazartesi günü başlıyor.
 

sizlere www.ensonhukuk.com farkıyla sunulmuştur
Sonraki
« Önceki
Önceki
Sonraki »
Thanks for your comment