Sağlık personeli MSB'ye ait kadrolarda görevlendirilebilecek

OHAL dahilinde yayımlanan 680 sayılı Kanun Hükmünde Kararname (KHK) ile Ulusal Savunma Bakanlığı'na ait kadrolarda gereksinim duyulması halinde, öğretim üyeleri ile öteki sağlık durumu personeli Afiyet Bakanlığı veya Yükseköğretim Kurulu tarafından görevlendirilebilecek.

Devlete Ait Gazete'nin mükerrer sayısında yayımlanan 680 sayılı KHK ile Milli Savunma Bakanlığı, Genelkurmay Başkanlığı, Jandarma Genel Komutanlığı ve Sahil Emniyet Komutanlığına ait kadrolarda gereklilik duyulması halinde, Afiyet Bakanlığına alt afiyet kurum ve kuruluşlarında veya üniversite hastanelerinde görevli öğretim üyeleri ile diğer afiyet personeli, Sağlık Durumu Bakanlığı ya da Yükseköğretim Kurulu tarafından görevlendirilebilecek.

Bu şekilde görevlendirilen öğretim üyesi, bilirkişi tabip, bilirkişi diş tabibi, tabip ve diş tabiplerine de döner sermaye ödemeleri dikkate gücenmek suretiyle, sıhhat hizmetleri tazminatı ödenecek.

Görevlendirileceklere ödenecek sağlık durumu hizmetleri tazminatına ilişkin hususlar ise afiyet hizmetleri tazminatının oranları ile yöntem ve esasları, personelin rütbesi, unvanı, görevi, alıştırma şartları ve süresi, görev yeri ve özellikleri, eğitim-öğretim ve araştırma faaliyetleri ve mesleki uygulamaları ve nitelik talep eden tehlikeli bölümlerde çalışma gibi hizmete katkı unsurları esas alınarak, Genelkurmay Başkanlığı ve Maliye Bakanlığının görüşleri alınarak, Ulusal Savunma Bakanlığınca belirlenecek.

sizlere www.ensonhukuk.com farkıyla sunulmuştur
Sonraki
« Önceki
Önceki
Sonraki »
Thanks for your comment