Açıköğretim ortaokul ve liselerine kayıt yenileme tarihleri ve kılavuzları açıklandı

Açık Öğretim Lisesi 2016-2017 eğitim-öğretim yılı 2. Dönem birincil kayıt işlemleri 13 Ocak03 Şubat 2017 tarihleri arasında yapılacaktır.

Açık Öğretim Lisesi birincil kayıt kılavuzu için tıklayınız.

Açık Öğretim Ortaokulu 2. Dönem Yeni Tescil (Ilk Defa) yaptıracak olan öğrencilerin tescil işlemleri 13 Ocak 2017 Cuma günü başlayıp 03 Şubat 2017 Cuma günü sona erecektir.

Açık Öğretim Ortaokulu tescil yenileme işlemleri ise 30 Ocak 2017 Pazartesi günü başlayıp, 08 Şubat 2017 Çarşamba günü sona erecektir.

Manâlı Anekdot: Açık Öğretim Ortaokulu sınav merkezlerinin sayısı artırılmıştır. 2016-2017 eğitim öğretim yılı 2.dönemden itibaren Açık Öğretim Ortaokulu, Açık Öğretim Lisesi ve Mesleki Açık Öğretim Lisesi sınav merkezleri müşterek ve sayısı aynı olmuştur. Açık Öğretim Ortaokulu öğrencilerinin kayıtları sırasında sınav merkezlerinin yeni durumu dikkate alınarak zorunlu işlemler sistem üzerinden dikkate alınmalıdır.

Açık Öğretim Ortaokulu ilk kayıt kılavuzu için tıklayınız.

Mesleki Açık Öğretim Lisesi 20162017 Eğitim Öğretim yılı II. dönem tescil yenileme işlemleri 30 Ocak08 Şubat 2017

sizlere www.ensonhukuk.com farkıyla sunulmuştur
Sonraki
« Önceki
Önceki
Sonraki »
Thanks for your comment