1000 komiser yardımcısı alınacak

EGM'den yapılan tanımlama

Polis Akademisi Başkanlığı Polis Amirleri Eğitim Merkezine güvenlik mensubu adaylar arasından ilk derece amirlik eğitimi (komiser yardımcısı adayı) için 50'si bayan, 950'si erkek elde etmek üzere 1000 öğrenci alımı yapılacak

Polis Akademisi Başkanlığı Polis Amirleri Eğitimi Merkezine (PAEM) 2017 eğitim-öğretim yılında güvenlik mensubu adaylar arasından ilk derece amirlik eğitimi (komiser yardımcısı adayı) için 50'si bayan, 950'si erkek elde etmek üzere 1000 öğrenci alımı yapılacak.

Ön başvurular 08-15 Şubat 2017 tarihleri aralarında Personel Data Sistemi (PBS) üzerinden yapılacak olup sınav tarihi ve sınav yerlerine ilişkin duyurular ise daha sonra bildirilecek.

Uygulama yapacak emniyet mensubu adaylar için gereken şartlar şunlar;

minimum 4 yıllık lisans seviyesindeki bir yükseköğretim programından ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu kadar kabul edilen yurtdışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olmak,

Tatbik tarihi itibariyle meslekte gerçekte 2 yılını doldurmuş olmak,

Sınavın yapıldığı yılın 31 Aralık tarihi itibariyle 45 yaşından gün almamış edinmek, ( 01.01.1974 ve sonrası doğanlar)

Son 2 performans değerlendirme puanı iyi veya mükemmel olmak,

Son 2 yıl içinde kısa süreli erteleme cezası ve iş yaşantısı içerisinde uzun süreli askıya alma cezası almamış edinmek,

Haklarında meslekten veya memuriyetten sonuç cezasını gerektirecek suçlardan nedeniyle adli veya yönetimle ilgili soruşturma yapılıyor olmamak.

Adayların yukarıda belirtilmiş şartlardan herhangi birini taşımadıkları anlaşılması halinde, sınav sonuçlarına bakılmaksızın adaylıkları, öğrenime başlamışlarsa öğrencilikleri sona erdirilecek.

Başvuruya ilişkin diğer hususlar Polis Akademisi Başkanlığının devlete ait internet sitesinden (www.pa.edu.tr) duyuru edilecek.

Kamuoyuna hürmet ile duyurulur.

sizlere www.ensonhukuk.com farkıyla sunulmuştur
Sonraki
« Önceki
Önceki
Sonraki »
Thanks for your comment