Tapu ve Kadastro Ofis Personeli Alımı 2017
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, devlet personel başkanlığı adresinden verdiği yeni bildiri ile bünyesine sözleşmeli ofis personeli alımı yapacaktır. Tapu ve Kadastro personel alımı 2017 tatbik şartları ve gerekli bilgileri derhal altında yer almaktadır. İşte alım detayları;
Genel Şartlar
1. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinin (A) fıkrasının 4,
5, 6, 7 ve 8 inci bentlerinde belirli koşulları taşımak.
2. Lisans mezunları için 2016 yılı KPSS P3 (B) puan türü, Önlisans mezunları için 2016 yılı KPSS P93 (B) puan türünden 70 ve üzeri puan almış almak.
3. Başvuracak adayların durumunun; 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesinin “Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi sebebiyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek yanlı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hükmüne yerinde olması.
4. Duyuru tam metni için tıklayın.
Özel Şartlar
1. Büro Personeli (Merkez ve Taşra): Dört (4) yıllık Yüksek Okullarının Tapu Kadastro bölümünden ya da iki (2) yıllık Meslek Yüksek Okullarının Tapu Kadastro/Tapu ve Kadastro Bölümünden mezun
olmak.
Başvuru
1. Başvurular Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüklerinden (*) herhangi birine yalnız bir unvan için, 06-10 Şubat 2017 tarihleri aralarında mesai bitimine 2 (saat:17:00) dek (www.tkgm.gov.tr) adresinden tedarik edilerek doldurulacak olan “Sözleşmeli Personel (4/B) Dilekçe Istek Formu” ve bu formda belirtilen belgeler ibraz edilmek suretiyle bana kalırsa yapılacaktır. (Posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.)
2. Ansızın fazla Alan Müdürlüğüne ve/veya ansızın fazla unvan için başvuru formu yapıldığı takdirde başvuruların tamamı geçersiz sayılacak bu durumdaki namzet atanmış olsa deha ataması iptal edilecektir.
3. Değerlendirmeler ve atamalar Genel Müdürlükçe yapılacağından, adaylar 22 Bölge Müdürlüğünden birine uygulama yapabilecektir. (*) Dilekçe Yapılabilecek Tapu ve Kadastro Alan Müdürlükleri : Ankara-İstanbul-İzmir-Bursa-Konya-Antalya-Diyarbakır-Erzurum-Trabzon SamsunKayseri-Hatay-Gaziantep-Edirne-Van-Elazığ-Eskişehir-Denizli-Kastamonu-Sivas- Şanlıurfa-Yozgat (Bölge Müdürlükleri adres ve irtibat bilgileri (www.tkgm.gov.tr adresinde mevcuttur.)
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, devlet personel başkanlığı adresinden verdiği yeni bildiri ile bünyesine sözleşmeli ofis personeli alımı yapacaktır. Tapu ve Kadastro personel alımı 2017 tatbik şartları ve gerekli bilgileri derhal altında yer almaktadır. İşte alım detayları;
Genel Şartlar
1. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinin (A) fıkrasının 4,
5, 6, 7 ve 8 inci bentlerinde belirli koşulları taşımak.
2. Lisans mezunları için 2016 yılı KPSS P3 (B) puan türü, Önlisans mezunları için 2016 yılı KPSS P93 (B) puan türünden 70 ve üzeri puan almış almak.
3. Başvuracak adayların durumunun; 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesinin “Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi sebebiyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek yanlı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hükmüne yerinde olması.
4. Duyuru tam metni için tıklayın.
Özel Şartlar
1. Büro Personeli (Merkez ve Taşra): Dört (4) yıllık Yüksek Okullarının Tapu Kadastro bölümünden ya da iki (2) yıllık Meslek Yüksek Okullarının Tapu Kadastro/Tapu ve Kadastro Bölümünden mezun
olmak.

1. Başvurular Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüklerinden (*) herhangi birine yalnız bir unvan için, 06-10 Şubat 2017 tarihleri aralarında mesai bitimine 2 (saat:17:00) dek (www.tkgm.gov.tr) adresinden tedarik edilerek doldurulacak olan “Sözleşmeli Personel (4/B) Dilekçe Istek Formu” ve bu formda belirtilen belgeler ibraz edilmek suretiyle bana kalırsa yapılacaktır. (Posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.)
2. Ansızın fazla Alan Müdürlüğüne ve/veya ansızın fazla unvan için başvuru formu yapıldığı takdirde başvuruların tamamı geçersiz sayılacak bu durumdaki namzet atanmış olsa deha ataması iptal edilecektir.
3. Değerlendirmeler ve atamalar Genel Müdürlükçe yapılacağından, adaylar 22 Bölge Müdürlüğünden birine uygulama yapabilecektir. (*) Dilekçe Yapılabilecek Tapu ve Kadastro Alan Müdürlükleri : Ankara-İstanbul-İzmir-Bursa-Konya-Antalya-Diyarbakır-Erzurum-Trabzon SamsunKayseri-Hatay-Gaziantep-Edirne-Van-Elazığ-Eskişehir-Denizli-Kastamonu-Sivas- Şanlıurfa-Yozgat (Bölge Müdürlükleri adres ve irtibat bilgileri (www.tkgm.gov.tr adresinde mevcuttur.)
-sponsorlu bağlantılar-

Tapu ve Kadastro Ofis Personeli Alımı 2017 2017-01-30T00:25:00+03:00 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Cihat Gümüşel
Başlığı Kapat Kodları GösterKodları Kapar Emojileri GösterEmojileri Kapar