Herkes Hata Yapar Diyerek Komik Talihsizliklerini Twitter'da Paylaşıp Bizi Güldüren 21 Kişi

Düşene gülünmez derler ama bu gülünç hallerini sosyal medyada paylaşan bahtsızlara da gülebiliriz sanırım hemen hemen hiç... Buzzfeed'den sizler için en şanssız anlarını paylaşmış Twitter kullanıcılarını derledik.

Kaynak: https://www.buzzfeed.com/jasminnahar/pic...

1. Kızkardeşinin ilkokul öğretmenine yanlışlıkla ç*k yazar bahtsız abla.

I accidentally sent this to my little sisters first grade teacher üçgenin taban olmayan kenarı I meant sick omg pic.twitter.com/bZVWdSYnaY

— ac (@arubaach) 23 Eylül 2016

"Anha Pazartesi okula gelemeyecek çünkü Pazar günü ç*k aldı ve Pazartesi kendini iyi hissetmiyordu."

Bitmiş!?!?!

2. Gümüş renk hediye kaplayacağım diye eve hoplaya zıplaya gidip şeffaf kağıt rulosu açmak.

3. Netflix Shrek filmi için açıklama kısmını resmen coşturmuş.

"Shrek 2

Kanser, cinsel istismar, ölümcül savaş silahları. Bu filozofik çizgi filmde konu her anlamıyla tamamlanmış."

4. Kadınlar tuvaletine niye girdin canım sen ya?

"KAFAM AZICIK İYİ VE WALMART'TAYIM. DALGA GEÇİP KADINLAR TUVALETİNE GİRDİM. 10 DAKİKADIR ÇIKMAYA ÇALIŞIYORUM AMA GELİP DURUYORLAR."

5. Blond (sarışın) ve blind (kör) arasındaki dayanılmaz hafif ayrım!

"Annem kızkardeşimin doğum günü pastasına sarışın bir kız (blond girl) figürü istemiş lakin telefon otomatik ayarlama (blind girl) yapınca gelen bu oldu."

6. Galler'in Swansea kentinde bir gece kulübünden tablo çalarken tatlış bir fotoğrafa çıkmış açıkgöz hırsız.

Really enjoying this subtle art thief caught out by a nightclub photographer in Swansea pic.twitter.com/IYHrZAcekF

— Steffan Storch (@SteffanStorch) 3 Ocak 2017

7. "Wi-fi çalışmıyor diye söylenip dururken fark ettim fakat oda parfümünü açıp kapatıyormuşum."

8. Patronuna yanlışlıkla s***sin a***k diyen abimiz sen na'ptın öyle canım ya?!

oh no wtf have i done pic.twitter.com/lAbfVLn4MJ

— Ⓚ (@kylestaceyx) 30 Eylül 2016

Abimiz: sağol dostum teşekkür ederim, o hafta hergün mü çalışıyorum

Patron: Değil salı çarşamba yoksun

Abimiz: Tamamlanmış sağol

Patron: Yarın mesaiye kalabilir misin? 

Abimiz: kusura bakma dostum, benim müsade haftam

(Başkasına atacağı mesajı patrona atar : "S****rsin gitsin, am***k")

9. "Sormayın bu başıma nasıl geldi, ben de kendimden nefret edilen şey ediyorum."

10. Çarşamba akşamı hangi filme gitsek bebeğim? Saat 7 seansı İntihar Partisi var, üstelik 9:20'de Sosis Timi var!?

11. Başkasının yurt odasına gidip yatakta selfie çeken şapşik anneciğimiz!

sizlere www.ensonhukuk.com farkıyla sunulmuştur

Sonraki
« Önceki
Önceki
Sonraki »
Thanks for your comment